21 października 2012

INFORMACJA

GOMENASAI ! <kłania się , waląc głową o podłogę>
Miałam w czasie weekendu dodać notkę , ale niestety nie udało się ... 
Wypadło mi parę rzeczy , które zabrały mój cenny czas , wyznaczony tylko dla Was .
Oczywiście postaram się to wszystko wynagrodzić .
Powiedźmy , że dodam dwa rozdziały w ciągu tego tygodnia ...

- Jasne , jasne . - mówi Deidara , zaglądając mi przez ramię . - Pewnie i tak stwierdzisz , że nie masz pomysłu , czy coś w tym stylu ...
- IIE ! (Jap. Nie) - krzyknęłam . - Dam radę ! NA PEWNO !
- Skąd ta pewność ? - rzucił Sasori , leżący na kanapie i czytający mangę .
- Mam dla kogo pisać , więc postaram się z całych sił !
- Ja tam myślę , że nikt tych wypocin nie czyta ... - podsumował Danna . - W sumie to się dziwić ? Nie wprowadziłaś jeszcze MOJEJ postaci .
- HA ! I tu nie masz racji ! - zaświergotałam .
Spojrzeli na mnie obydwaj pytającym wzrokiem .
- DOBILIŚMY JUŻ DO PIERWSZEGO TYSIĄCA ! TYLE WYŚWIETLEŃ STRONY ! YAY ! - okręciłam się na krześle obrotowym .
- Muszę przyznać , że TO akurat robi wrażenie . - oznajmił Douhito .
Na potwierdzenie słów Skorpion zagwizdał .
- Nieprawdaż ? - uśmiechnęłam się promiennie . - Dobra wracam do pisania , a ty- - tu wymowny wzrok spoczął na Ognistowłosym . - -odłożyłbyś już tego Doujinshi'na .
Chłopak oblał się rumieńcem .
- T-To nie tak , że ... Ż-Że ... - język zaczął mu się plątać .
- Nie musisz mi się tłumaczyć . - moją twarz wykrzywił diabelski uśmiech. - Tylko potem nie wykorzystuj Dei'a do "ćwiczeń" . - zachichotałam .
- Jakich znowu ćwiczeń ? - spytał Blondi , zerkając do otwartej książeczki .
Momentalnie jego twarz stała się niczym burak . Po chwili jednak pochylił lekko głowę w lewo .
- M-Można się w ogóle wygiąć pod takim kątem ? ... - szepnął , czerwieniąc się jeszcze bardziej .
- Chcesz spróbować ? - uniósł brew do góry .
- AAA ! - krzyknęłam . - Sasori , co ci mówiłam ?! -wytarłam ukradkiem stróżkę krwi spod nosa . - WYNOCHA MI STĄD ! PRZEZ WAS NIE MOGĘ SIĘ SKUPIĆ !

Mam nadzieję , że nie opuścicie mojego bloga z tego powodu .
Jeszcze raz GOMENASAI !
Postaram się , aby więcej nie było takich sytuacji .
W ramach przeprosin zajęłam się trochę stroną techniczną bloga . Stworzyłam pod stronkę z BOHATERAMI , gdzie będę dodawać postacie za każdym razem , gdy dobędą do gronka przyjaciół . Poprawiłam też podkład muzyczny . Oby Wam się spodobało . 
Do napisania . :3

5 komentarzy:

  1. Padłam ;D haha
    Już się martwiłam, że zniechęciłaś się do dalszego pisania! :( osz Ty... mam nadzieję, że rozdział ukaże się w najbliższych dniach bo nie mogę się doczekać ^^!
    Pozdrówka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. haha! Normalnie padłam, nie dziwię ci sie, mi też pewnie by poleciała stróżka krwi :P Czekam na następna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha! Skąd ja znam ten styl informowania.. (zerka wymownie i chichocze pod nosem) Moja krew! ^w^
    No to czekam, co innego mi pozostaje xD
    Będzie Saso i Dei...? Mruuu! *q*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby co.. To dodałam dwa rozdziały "Danger!" i "Nie schrzań!" ;P
      I dawaj moje kociaki szybkooo! ^o^

      Usuń

Zmotywuj mnie do działania. Możesz nie wierzyć, ale komentarze najlepiej to robią. :3