16 sierpnia 2012

Ohayō

Witajcie kochani :)




Naruto w naszych czasach?
Chodzący po ulicach Japonii?
Uczęszczający do normalnej szkoły?

Czemu nie.

Pora na rozwiązywanie problemów nastolatków, połączenie obowiązków szkolnych z życiem osobistym i usłyszenie głośniej bijących serc.


Jadnak zanim do tego dojdziemy, myślę, że przydałby się jakiś podkład. Wielu z Was na pewno miało styczność z jakimś anime/jakąś mangą o tematyce szkolnej, więc raczej nie będzie problemu ze zrozumieniem japońskiej edukacji. Dla tych, którzy chcieliby lepiej ją poznać, bądź przywitać się z nią po raz pierwszy, serdecznie zapraszam >Tutaj<. Wszystko jest opisane w dosyć prosty i krótki sposób, łatwy do zapamiętania.
Oczywiście nikogo nie zamierzam zmuszać do lektury, ale miło byłoby, gdybyście przeczytali. Pozwoli Wam to poukładać sobie niektóre rzeczy.




Do przeczytania!

8 komentarzy:

  1. Hym, kiedy nota? ^^ Wstawiaj szybko! xP

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogólnie to ciekawy blog :) Rzadko właśnie spotykam się z blogami o mandze i anime. Ja osobiście to tak pośrednio lubię, ale czasem oglądam seriale online. :D Moim faworytem jest Hellsing i Baka To Test To Shoukanjuu oraz Another. :) Oglądałaś może? :) Pozdrawiam, Amissa.
    mroczne-szepty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kocham wszystko co związane z Mangą i Anime . :D
      Hellsing uwielbiam <3 Teraz jakoś ma wyjść kolejna część Hellsing Ultimate . Nie mogę się doczekać . ; P

      Usuń
  3. Miśku.. też czekam na note.. A i chciałam się spytać czy będą to raczej one-shoty czy opowiadania? :33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą to całe opowiadania i niedługo już się pojawi pierwsza notka .
      Prawie mam już ją napisaną tylko nie chciałam , żeby była ona zbyt krótka . ^__^

      Usuń
  4. Masumii!!! już kocham twój blog! ha ! znów będę cię goniła o nocie. No i jak zawsze zapraszam na moje blogi :)
    http://hatake-haruno-love.blog.onet.pl/
    http://kaka-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepraszam , ale po opisie stwierdzam , że to opowiadanie raczej nie na moje nerwy . ; D

    OdpowiedzUsuń

Zmotywuj mnie do działania. Możesz nie wierzyć, ale komentarze najlepiej to robią. :3